Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Jess - 29 oktober 2012 22:27

Nej jag vill inte ha plusgrader nu, vill att snön ska ligga kvar ju. Men den är väl nästan helt borta i morgon tyvär. Det blåser som attan och det är nollgradigt. Lite kvällsbilder nu då.Dom 2 första är på den söätande monsterhunden Litha sen en bild utanför och sista bilden är på Puma och Herbie som intagit min säng för natten.

       

Av Jess - 29 oktober 2012 13:59

Ja idag började det snöa ganska ordentligt, det tråkiga är att nu börjar det bli plusgrader så snön är blöt och den försvinner nog snart, det sägs att det ska bli regn i morgon. Jag vill INTE ha regn jag vill ha SNÖ! sätter in ett par bilder de 2 översta är när jag kom hem kring nio i morse dom andra är från nyss.


       

Av Jess - 29 oktober 2012 02:48

Blir lite matt alltså. Om du inte vet vilka tider du sk jobba kollar du väl med nån kollega eller kollar med chefen. Man kollar inte med kunden! På jobbet finns schema för olika saker som ska göras, hur svårt kan det vara att kolla det när man börjar sitt pass? Och sopor det är ett gissel, alltså när man slutar sitt pass så går man med sopor om det finns! Kolla tvätten är åxå ett fenomen som en del skiter i. Hur jä--a svårt kan det vara att köra en maskin tvätt? Tror banne mig jag ska göra ett schema i olika färger och stooora så dom inte kan missa. Är så sablans less, gör det som ska göras och använd skallen va. Om alla hjälps åt blir det inte såhär. Nä nu har jag gjort d jag ska göra plus lite annat. Nu blir det spöktv.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards