Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Jess - 1 oktober 2012 20:30

Så var denna dag slut, liksom jag. Var på haltids möte på BuP med teamet, läkare och vår kontakt. Dom kom fram till att Nanna förmodligen kommer få sin atypiska autism ändrad till autism. Sen så pratade vi om en skala som jag inte kommer ihåg va den heter men 100 är fullt funktionsmässig och där hamnade Nanna på 27 bara. Dom är bekymmrad över hennes framtid så nu blir det mer folk som ska med i detta och dom ska föra Nannas talan så det händer nåt. Sen är dom orolig för hur mycket mer jag klarar av, dom uttryckte även oro över att jag sover så otroligt lite, men vad ska jag göra jag kan ju inte sova helt enkelt.

Fick idag en hälsning från Bravo som flyttade igår, han heter numer Brago*S* det du Beda, han verkar trivas kanon. Här hemma törs nu dom andra katterna leka fritt och det är inte lika spänt i flocken längre. Det känns skönt.

Tja nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, ha en underbar kväll alla.

Av Jess - 1 oktober 2012 03:12

Vette katten varför jag har så fruktansvärt ont i magen. Kom smygande med små kramper som bara ökar, blir kallsvettig av smärtan och tappar luften. Försöker kontrollera smärtan så jag klarar att jobba. Finns ju liksom ingen som kan rycka in å jag kan inte ta mig nånstans iaf förens bussarna börjar gå. Har inte tid med sånt här, har möte direkt efter jobbet sen nån timme efter det har jag ppi utbildning. Vet inte va jag ska hitta på för att lindra vörken. Ni som fött barn vet hur värkarna kommer och hur dom ökar i styrka så känns det.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards