Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Jess - 13 oktober 2012 12:58

Natt 1 avklarad, 2 timmars sömn men ska försöka sova mer sen. Ska ta och byta alla kattlådorna idag mm. Är lite trasig idag tror jag, min hjäna vill inte tänka som jag vill. Men det går väl över. Skulle ha varit och köpt byxor men nä jag orkar ärligt inte, så det får bli lånkjol eller så får jag rota i Lilltrollets garderob. Hon har ju en del kläder men hon vägrar använda dom och jag är inte så kräsen, bara jag har nåt att ha på mig. Visst önskar jag en viss typ av kläder men man tager vad man haver sa Kajsa Warg. Nu lite mer kaffe sen sätta fart Ha en kanondag alla

Av Jess - 13 oktober 2012 01:26

Så sitter man på jobbet och så får man tid att tänka, vilket inte alltid är så bra. Många tankar om ekonomi är det inatt. Dels pga att mina enda par jeans gick åt skogen när jag kom till jobbet, blää. Nu måste jag antingen köpa några fler långkjolar och långkalsonger eller 2 par jeans. Barnen behöver åxå kläder, dock är det ännus vårare att köpa åt dom då dom inte vill vara med och handla. Idag var jag även och hmtade ut medicin och lämnade in min mobil. Skulle behöva gå till tandläkaren men avbokade tiden då jag inte har råd att gå till tandis. Sen ska iofs maken i morgon gå på köpis med Lilltrollet för att titta på kläder vilket jag uppskattar då slipper nämligen jag göra det. Fast å andra sidan så följer jag nog med när dom ska dit för jag behöver byxor, dessutom behöver jag skor. Tja det är bara att gilla läget och se framåt.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards