Alla inlägg den 10 oktober 2012

zip

Av Jess - 10 oktober 2012 20:42

Så har ännu en dag gått. Teamet var här på eftermiddan och vi kom överens om att längre än hit gick det inte att nå Nanna som nu skurit av kontakten med teamet. Hon tycker det blev jobbigt och mår inte bra. Det kommer att bli ett sk zip-möte som förhoppningsvis får lss att göra det dom ska. Nanna har bakat en citronkaka och en radiokaka tills i morgon, sen så blir det några köpta kakor och tårta, till  lilla Tula istället för tårta så blir det laktosfri glass. Alltså det där med mat är ju en tuff grej när Lilltrollet är här, hon gillar inget i stortsett av det jag lagar men hos sin pappa äter hon minsann,hmmm. Jaja hon äter iaf. Har fått napp på min annons, dock så har barnen sista ordet för jag vill att dom ska känna sig trygg, så vi får se, annars blir det kanske fler. Hoppas kan man alltid men som sagt barnen styr ( inte helt) i denna fråga. Har försökt få Lilltrollet att duscha mense det gick inte alls, hon menade på att hon faktiskt duschade i måndags , ja jo men...I morgon har hon inget val och det vet hon!  Hmm jösses vad min ledighet gått fort, igentligen skulle jag börjat jobba i morgon men fick ledigt då Nanna fyller. Sen jobbar jag fre, lör,sön,tis,ons,tor,fre sen är jag långledig igen. Tror det kommer gå kanon att jobba såhär faktiskt. Nej nu ska jag göra kvällsbestyr med djuren sen ska jag bara vara...

Av Jess - 10 oktober 2012 08:47

Vilken kanonide, jag har ju svårt att sova, så jag tänkte igår när jag skulle lägga mig att jag tar fram spikmattan och lägger mig på den så kanske jag sover bättre. Somnade på 5 minuter och vaknade till ca 1 timme senare, tog bort spikmattan och somnade om, WOW jag sov sammanlagt 7 timmar med ett uppvaknande då jag tog bort spikmattan. Så nu blir det till att somna på spikmattan kan jag lova. Så här många timmar och få uppvaknanden har jag inte haft på år och dar. Underbart kan jag säga, var utvilad när jag vaknade kl halv sex så underbart så. Idag ska Nanna baka en radiokaka tror jag det heter, hon fyller ju 17 i morgon. Jag ska göra tårtan bestämde hon så klart jag ska*S* Dock har Nanna nu kämpat sen halv sju med att komma upp men nej det går inte. Så jag tar väl och glor lite på nätet sen blir det som vanligt att mata snabeldraken  mm. På eftermiddan kommer teamet och Peter kommer åxå, Nanna har gjort klart att hon inte vill ha mer med dom att göra så hon tänker inte vara med.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards