Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Jess - 11 oktober 2012 20:26

Så har folket varit här och grattat Nanna. Hon fick en del pengar och lite nyttosaker. Hennes storasystrar hade gjort en korg med saker i som allt var förknippat med banan , Nanna kallas nämligen Banii som betyder barnan. Sen fick hon 2 fina tavlor med nå bilder på nån korean. Dom tre stora tjejerna är koreanskadade. Nanna gjorde som hon brukar, hon fanns på sitt rum och kom ut då och då, hon klarar inte när det blir stimmigt och mycke folk. Mycke folk kan betyda 3 personer bara.Men hon gjorde det jättebra min stora tjej. Lilltrollet fick jag in i duschen idag,,,jiiipppiii. Nu tvättas dom sista kläderna som ska packas då hon ska till sin pappa en vecka och jag kliver på min jobbarvecka. Denna gång blir det bara 7 nätter på 8 dagar innan jag blir långledig igen. Nej nu lite kaffe sen ut med vovven innan jag ska fastna framför datorn tills jag somnar*S*

Av Jess - 11 oktober 2012 13:23

Ja det kan man kanske säga att jag varit idag. Har gått i skogen drygt 1 timme, sedan tvättat,dammsugit och torkat golven plus fixat med alla djuren. Har även hunnit ta en dusch. Nu väntar jag på att Lilltrollet ska komma hem från skolan och att Nanna ska vakna. Ska ta en snabbrunda med vovven innan det kommer folk så hon slipper bli så nödig medans vi har folk här hemma. Idag blir det fuskmat i form av hämtmat och givetvis blir det fika. Sista lediga natten på ett bra tag nu så det gäller att njuta.

Av Jess - 11 oktober 2012 06:43

För 17 årsedan vaknade jag vid 3:30 och trodde jag var magsjuk, hade konstig känsla i magen, men bestämde mig för att ringa maken som jobbade natt, jag hade ju gått över tiden med 6 dagar. Mannen som svarade säger att min man hade åkt för en liten stund sedan, va svarade jag. Han sa lugnande att maken kände på sig att bäbisen vill komma ut. Jag ringde till min mamma som kom för att passa Ninna och Suss medans jag och maken åkte till förlossningen. 5:01 kom Nanna till världen, en stor flicka på 52 cm och 3940g. Nanna hade bråttom kan jag säga inte bara med att komma ut, ugan den lilla flickan gick när hon var 9 månader vilket gjorde att folk tittade snett när hon ville ha bröstet*S* Vi gick på öppnaförskolan på den tiden och när det var fika och dom "stora" barnen var på läsvila så kom hon uppkrypandes i knät och in under tröjan, då frågade en av mammorna om inte mitt barn var för gammal för att ammas. Jag svarade att hon är faktiskt bara 9 månader, dom andra runt bordet trodde jag skämtade, men se det gjorde jag inte. Tiden har gått fort och jag kan inte för mitt liv förstå att jag som faktiskt är "17" har ännu ett barn som åxå är 17.hehehe Jaja sånt är livet.Grattis mammas gumsa på din födelsedag   

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards