Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Jess - 28 oktober 2012 19:43

Ja det blir natt 4 inatt med jobb sen är jag ledig 1 natt för att sedan göra 4 till men sen så är jag långledig. Idag var det ju formel1 och det missar jag INTE, så jag kom isäng halv två och sov till kvart i sex nu ikväll. Skönt skönt. Har inte gjort många knop alls, tvättat en maskin (måste liksom tvätta varje gång jag byter kläder då jag inte har alltför mycket av den varan) gjort middag och fixat med katterna ( mockat och fyllt på mat och vatten)  Är i valet och kvalet om jag ska ta med datorn eller ej, ska ju förbi affären som ligger vid mitt jobb innan jag åker hem i morgon, tänkte passa på att handla då så jag slipper när jag kommer hem, har slut på laktosfria produkter nämligen och icas egna märke är billigt. När jag kommer hem i morgon så ska jag ha upp Nanna för vi ska ta promenaden innan jag går och sover en stund, Nanna själv vill ha lite längre sträcka nu och självklart ställer jag upp, vi behöver båda röra på oss. Ska dock till maken en sväng i morgonkväll och titta på film. Nä nu göra ett ryck sen åka till jobbet. Ha en bra kväll alla

Av Jess - 28 oktober 2012 08:42

Ja inatt ställdes ju klockan tillbaka en timme och natruligtvis jobbade jag som alltid. Natten har gått bra och jag avverkade 3 filmer allt som allt. Den första hette ghost of mars och var fruktansvärt dålig, den andra hette the gate och var väl hyffsad för att vara gjord på den tiden*S* den tredje hetteThe devil's rejects och var sådär. Sen har jag tyvär fått inse att det finns falska människor fortfarande i min bekantskap. Trodde jag uteslutit alla men ack så fel jag hade. Jag blir frutkansvärt arg när folk tror dom är mer värd än andra, det är såhär att ALLA är lika mycket värda. Har man en annan inställning har man problem, sen att man inte tycker om alla är en helt annan sak. Så jag kan ju lova att behandlar man mig på det viset så blir jag iskall gentemot den som har den synen. Jag vidhåller att man blir behandlad som man behandlar andra!!! Nej nu ska jag dricka kaffe och dona lite sen blir det formel1, sen ska jag sooova. En liten bild på mitt nyfärgade hår kommer här ( det blev inte så rött som jag trodde tyvär)

  Busschauffören när jag skulle åka hem frågade om han fick ta på mitt hår.hahahaha i solljuset blir det tydligen väldigt lysande och skiftar massor i rosa*S*

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards