Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Jess - 23 oktober 2012 06:54

Blev inget bloggat igår för jag hade inte ork. Igår så var jag på avslutningsmöte med teamet och hade vår sakkunnige från frösunda med. Det som är skönt nu är att teamet åxå ser det jag försökt under så många år få myndigheterna mm att se. Och dom liksom många andra i början trodde att jag måtte vara knäpp, allt är som det ska mm, men när dom varit hos oss ett tag såg dom alla sakerna vilket är en lättnad. Så nu ska det bli ett sip möte där alla instanser SKA vara med och så ska alla ta SITT ansvar så att vi slipper bli runt bollade igen. Sen så har jag gjort nåt jag sällan gör när jag är ensam, jag har nämligen tittat på film, hela 2 stycken. Tack vare min älskade make så har jag skaffat netflix, jisses så mycke bra att se och BILLIGT. Nu har jag massor att titta på när jag jobbar!!!Hmm det där lät lite fel men jag har en del dötid på jobbet så då är det bra. Sen var jag på prommis med Nanna , en liten en men det blev en prommis iaf. Lilltrollet var trött och vädret gör ju det inte bättre. Lilltrollet äter väldigt dåligt i skolan och igår fick hon ett smärre frispel när hon kom hem, matis hade inte hennes ris klart när hon kom till matsalen och efter att fått vänta i 15 min gick hon därifrån utan mat. Så nu provar vi med matlåda igen så får vi se. Jag tycker att dom senaste5 dagarna varit ganska bra trots att vi startat om från noll, Nanna kliver upp (jag får förvisso stå och tjataoch höja rösten) på morron, tar sin medicin, går sin prommis och hon äter numer iaf 2 måltider och ett kvällsmål, även Lilltrollet har jag lycktas få att äta frukost, just nu är det yoghurt och en knäckemacka med skinka på till frukost , men det är mer än vad hon annars äter. I natt som kommer ska jag jobba, blev ett byte från det jag var hemma förra veckan, sen så på torsdag drar min jobb period igån då jobbar jag  tor,fre,lör, sön sen är jag ledig på måndag för att sedan kobba tis,ons,tor och fre. Sen är jag ledig från lördags morgonen den 3 nov till den torsdagen den 8 nov. Jag jobbar alltid såhär alltså 8 nätter på 9 dagar sen ledig osv. Jag tycker att det är lättare att jobba intensivt och sen vara lång ledig, jag jobbar heltid så om jag ska lyckas få lång ledigt så måste man göra ett schema i denna sitl.Fick hämta min mobil som varit inne på lagning, som vanligt hittade dom inte felet eller lyckades återskapa det felet. Puckon! Så skulle det vara så att ni ringer eller messar och inte får svar eller så, då beror det på den jävla mobilen så ni vet. Nej nu lite donande innan jag ska ut med vovven och numer när mor och far e hemma så blir det morronkaffe åxå*S* Så underbart att dom är hemma, dock lite synd om dom som har mig som ränner där och behöver hjälp stup i ett. Ni är änglar mor och far. Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards