Direktlänk till inlägg 15 mars 2016

Knackig

Av Jess - 15 mars 2016 08:01

God morgon!

Efter en hackig sömn så startar dagen snart. Vaknat av bland annat att någon av grannens barn måste haft en väldigt otäck dröm, skriket fick mig att sätta mig upp med kalla kårar. Diddi har haft mardrömmar med och skrikit, maken har sovit oroligt och snurrat mm. Så halv sju var det bara att kliva upp och ut med hundarna. Denna årstid har en STOR nackdel om man har långhåriga vovvar! Det är konstant skitiga golv trots att jag både dammsuger och torkar golven. Hoppas det torkar upp snabbt för är det något jag har svårt för så är det skitiga golv. Idag blir det träning på förmiddagen och mot kvällningen, pluggning och städning samt att vovvarna ska ha sitt också. Ska väl försöka få inspiration till att göra lite matlådor till mig så jag slipper stå och göra massa olika maträtter, jag tycker det är otroligt tråkigt att göra mat tyvärr. Lite mer kaffe sen sätta fart. Ha en bra dag och var rädd om varandra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jess - 6 juni 2016 10:02

Ja, så blir det. Jag lägger ner bloggen, varken orkar eller har tid med den. Eller rättare sagt jag har tröttnat, vem vet kanske jag skaffar/skaffat en annan. Jag hoppas ni alla som följt mig får ett bra fortsatt liv. Tack för mig    ...

Av Jess - 24 maj 2016 07:16

God morgon där ute! Idag blir en heldag i skolan med studiegruppen. Igår var jag på info/utbildning för vikarier inom Gävle omvårdnad. En del bra och matnyttigt men även en del helt onödigt.  Har suttit och retat upp mig på en del människor fast ...

Av Jess - 22 maj 2016 11:35

  Igår var jag och jobbade kort tur på mitt absoluta favorit ställe. Stortrivs där med både de boende och med otroligt trevliga kollegor. Önskade att jag fick mer tid där, det kanske blir så det visar sig.   Jag har haft svårt för att sitta vid...

Av Jess - 18 maj 2016 10:32

God förmiddag. Idag är jag smått frustrerad vilket gör att mitt inlägg inte hänger ihop som det bör skulle jag tro. Men eftersom detta är min blogg så får ni ta det helt enkelt. Psykiatrin idag är i mina ögon under all kritik. Dock är det inte pers...

Av Jess - 11 maj 2016 11:28

Dagarna går och skolan är snart inne på sista kursen före sommaren. På jobbfronten är det helt ok, lite val hit och dit med mera men det löser sig. Sen så har jag helt tappat träningen på det sätt jag ville ha så idag har jag dels pluggat men även pl...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards