Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Jess - 8 oktober 2012 22:18

Jaha så var det kväller igen då. Lilltrollet ligger i sin säng och fnittrar och Nanna sitter vid sin dator liksom jag vid min. Efter mycket tjafs och gapande fick jag in Lilltrollet i duschen, belöningen blev fruktsallad med lite vanilj kesella. Lilltrollet tycker jag är så elak och sträng, hon ska minnsan flytta till pappa. Jaja det har jag nog hört 100 gånger idag*suck* Och det där med att vi kommit överens om att tvätta ansiktet med acne medel tycks vara som bortblåst, men jag vägrar ge mig, dock fick jag backa lite och hon slapp alla 3 stegen i ansiktstvättningen, men bättre 2 steg än inget steg. Nanna sov till nästan fyra på eftermiddan så hon lär väl vara uppe länge, detta leder till att hon inte tar sin morgon medicin och då blir det ju knas tillslut. Men jag ska ju som sagt backa och temaet finns där när det brakar. Vet inte hur jag ska göra eller inte göra, är förvirrad och vilsen. Börjat med lite hjälp från lille lillebror med att göra det som ska göras. Hoppas bara resultatet blir bra, som det känns nu så blir det bara skit. Känner mig inte hemma i mitt eget hem längre, det är hemskt att känna så kan jag talaom. Tankar seglar genom skallen och jag blir bara ännu mer virrig. Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och fixa mina spel på fb sen ska jag vl lägga mig och glo på nån skräckis.

Av Jess - 8 oktober 2012 15:15

Nu när min mobil och mitt simkort är trasigt har jag inte haft tillgång till varken olika nummer eller nåt, idag fick jag mitt nya simkort och satte i det i lånemobilen. Döm om min förvåning när jag får sms om att ett numer ringt som jag inte känner igen, kollade upp numret och blev ännu mer förundrad. Jösses, ge upp va jag vill inte ha nån som helst kontakt.Blockerade numret så nu kan dom ringa bäst dom vill. Jaja nu förbereda middagen kanske...

Hem

Av Jess - 8 oktober 2012 11:26

Jaha då var det måndag igen då. Idag skulle jag och Nanna försöka ta oss iväg till hennes skola för att hmta lite saker tillsammans med teamet, men jag har inte lyckats än att få liv i henne. Ska prata med Nanna om att ev gå på bups egna skola för att kunna få betyg och känna mindre press, får se vad hon säger om det. Sen så ska jag försöka lägga ut om byte på gavlis, antingen en 4:a i centrum eller på trädgårds , eller trea där borta nånstans.Helst botten men inte om det är i centrum.En trea skulle duga bra äcen om jag har 2 barn hemmaboende,för Lilltrollet använder inte sitt rum alls förutom att sova i och då kan hon lika gärna dela med mig. Hoppas det finns nån intresserad, denna lägenhet börjar bli alldeles för dyr, man ska inte bara bo man ska leva åxå var det nån som sa. Om ett tag kommer min  lilla lillebror hit och hjälper mig att dona lite, tur han kan sånt jag inte kan*S* Nej nu kaffe och invänta broder..

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards