Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Jess - 9 oktober 2012 20:24

Fy bubblan vad jag är trött,har ju till å med sovit middag 1 timme. Kanske är det så att kroppen tar igen det jag missat. Jaja vilket som så har jag 3 nätter ledigt medräknat den inatt sen ska jag jobba 8 nätter på 9 dagar. Måtte pappren på min sabla htc komma imorgon så jag kan lämna in den för 3:e gången. Jävla skit telefon rentutsagt. Har roat mig med att köra ren tvättmaskinen, det är bra att göra det ibland *S* En flaska ättika och 90 graderstvätt (tom maskin) sen får man ju köra ett par snabbprogram för att få bort all ättika, men sen är maskinen som ny igen och all ev unken lukt eller liknande försvinner. Ättika är bra till allt, använder det till att skura toaletterna, skura rent det mesta. Ättika är kanon om man vill ha bort lukt! Det är väl det ända kreativa jag gjort idag, nä iofs jag har dammsugit men det är ju en ren vana att göra det*S* I morgon ska jag hjälpa Nanna att baka lite inför hennes födelsedag på torsdag, jisses hur kan det komma sig att hon blir 17?? Jag är ju bara 17 ju*hehehehe* Precis jag blir ALDRIG helt vuxen, fy va tråkigt att vara det. Nä om jag skulle fortsätta att få Lilltrollet att inse att snart är det dax för sängen,Ska ut med Litha  sen ska jag se mannen som talar med hundar, efter det ska jag kasta mig i säng. Så Natt natt alla där ute

Av Jess - 9 oktober 2012 17:47

Första bilden är på Estelle

Andra bilden är Herbie

Tredje bilden är Cobra

Fjärde bilden är Herbie och Cobra

Femte bilden är Anita

Sjätte bilden är Akilles

Dessa underbar missar söker hem där dom får kärlek och omsorg.



           

Av Jess - 9 oktober 2012 12:51

Ja så var ännu ett steg tagit, annonsen inlagd nu är det bara vänta och se. Håll tummarna för min och barnens skulle.

Av Jess - 9 oktober 2012 06:24

Det är tydligen dumt att sova, förvisso har jag sovit 4 timmar vilket är normalt för mig, men jag vill kunna sova mer när det går jue. Klockan 5 då var jag klarvaken och det var bara att kliva upp, förvisso hinner jag en massa men att dammsuga eller göra andra saker som låter går ju inte när man bor såhär, tror inte grannen under skulle uppskatta det.Har skurat ur toaletterna och fixat kattlådorna iaf och sitter nu med min andra kopp kaffe. Det är tur att jag har mina djur, mina och mina det är bara Puma och Litha som är mina sen har jag 5 jourhemskatter som väntar på att få ett eget kärleksfullt hem. Jag önskar innerligt att dessa gobitar få ett bra hem, dom är viligt olika i sina personigheter och är väldigt unika. Herbie och Cobra, När dom kom till mig för drygt 1årsen så var dom livrädda och Cobra hon var så rädd att hon spottade och fräste bara man kom nån meter ifrån, idag så är Herbie förvisso skygg men otroligt gosig när han kommer fram, Cobra är vldigt social men försiktig. Dom 2 är syskon och Herbie har en unik stil på sin svans när han mår som bäst och det är att han lägger den över ryggen, Cobra greppar gärna med sin svans lik en apa. Estelle är en ung tjej som varit med om mycket även hon väääldigt skygg när hon kom men är nu busig och väldigt gosig. Akilles är ett bussfrö som älskar att vara med överallt och älskar att gosa. Anita en go tjej som fick 3 underbart goa bäbisar, dom har nu flyttat till egna hem. Anita är en tjej som vill vara med och gosa, ligger gärna i sängen och i soffan. Är du i tankarna att skaffa katt så adoptera en katt från ett katthem eller ett jourhem tycker jag, katthemmet jag är jourhem för kastrerar,vaccinerar och mäkrer alla katterna. Kan lova att billigare än då kommer du inte undan, nej katterna är inte gratis men nästan med tanke på att dom är just kastrerade,vaccinerade och märkta. Att stå för det själv kostar skjortan, sen är det ju givet att du som adopterar försäkrar din katt anser jag iaf. Nej nu är det dags att börja väcka tjejerna så dom kommer upp. Sätter in bilder på missarna sen, å vem vet kanske du fastnar för nån av dom ovh vill ge dom ett kärleksfullt hem.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards