Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Jess - 20 oktober 2012 19:02

Jaha så har den här dagen gått. Har nästan tömt hela 180l akvariumet nu. Tog en evighet att få tag i dom sista firrarna så jag kunde flytta dom. Sen såg jag att mina plecos har lagt ägg igen i korallen så d va bara att flytta över den för hanen vägrade lämna den. Har varit ute och busat med vovven i regnet, kanske inte hade det bästa regnkläderna på mig men jag hade stövlar iaf*S* Kul hade vi kan jag säga och gummistövlar är HALA tro mig. Tvätten är fixad ,disken lika så och djuren ompysslade. Barnen sitter där dom sitter som vanligt. Jag har dock gjort en vildhandling till Nanna, så vi får se om hon kan ha eller ej, men håller tummarna! Den stackars flickan har snart inget att ha på sig om hon ska ut. Så 2 par långa linnen, 1 par jeans  och underkläder. Va med maken en snabbis på köpis för att handla, sen kroknade han och har förmodligen feber så han ligger hemma hos sig och vilar upp sig. Stackars snutten då. Nä lite kaffe och försöka fördriva tiden lite då. Ha en bra kväll alla

Av Jess - 20 oktober 2012 11:02

Japp så är det, jag vaknade kl 5 och alla sov , katterna ides inte ens titta på mig när jag klev upp. Så upp och gjorde kaffe, sedan mockades det lådor och utfodring av djur. Sen tog jag Litha och gick till skogs trots mörker, det var msigt att vandra omkring. Lite prassel och ljud var det. Tränade lite klättring och fritt följ, gick lika bra idag som igår, godiset var alltså en hit så det blir till att köpa mer. Har även hunnit vara på katthemmet några timmar och hjälpt till lite där. Nu sitter jag med kaffe och har nyss varit in till tjejerna och försökt få dom att vakna. Snart dax att göra lunch sen ska jag jaga resten av fiskarna i stora akvariumet så jag kan tömma det och skura ur det för att sedan starta om det. Sen blir det väl en tur till affären för det är ju lördag idag*S* Ha en himla bra dag alla.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards