Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Jess - 27 oktober 2012 17:03

Lördag och många är ledig men inte jag. Dock så gör det inte så mycket att jag jobbar för jag trivs rätt bra på mitt jobb. Där hinner jag med sånt jag inte annars hinner med, låter kanske konstigt men så är det. Idag så var jag iväg och handlade hem lite godis och så bestämde jag mig för att nu lär laktosen bort. Jag sväller som en tok och får ont i magen och blir bosatt på toa. Det är inte värt det längre, det må bli dyrare men jag måste vara ego och täka på mitt mående. Sov väl sådär, låg och vred och vände mig och vaknade stup i ett så efter 4 timmar gav jag upp. Jag lät Nanna sova eftersom det är helg , men jag gav henne medicinen innan jag lade mig. Sen har jag dammsugit, skurat kattlådor, torkat golv, tvättat och så gjorde jag en potatis/kycklinggratäng, den var jättegod. Ska snart ta en dusch senare ska jag förbi maken en stund innan jag ska åka och jobba. Får se om och vad det blir för film inatt då, netflix är det bästa som hänt på länge för min del. Helt klart värt 79kr i månaden dock har man en månad gratis först för att prova om man gillar det. Ingen bindningstid eller nå krav, så skönt. Lite kaffe nu när man ätit mat sen studs in i duschen. Ha en bra lördagskväll alla..

Av Jess - 27 oktober 2012 07:47

Att ge och ta är tydligen himla svårt bland en del av mina kollegor. Ta det kan dom men att ge är tydligen jävligt svårt. Tex, jag är alltid tidig och dessa är då jävligt snabb att dra iväg, men att göra lika för mig är tydligen omöjligt. Så jag ska banne mig komma så sent jag kan utan att för den delen komma försent. Kanske är det fånigt men jag är så trött på att aldrig få igen min snällhet. Jag är trött och har ont i skallen, märks det? Klart det gör. Nu ska jag packa ihop å snart ta mig hem.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards