Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Jess - 19 oktober 2012 23:30

Tja jo kanske är jag liiite tokig. Skulle ju bara gå en sista kisssväng med vovven. Men när vi var ute kom jag på att vi kunde ju prova lite vardagslydnad och lite trix, väldigt normalt att göra kl 22:40 en fredags kväll. Hade lite av det nya hundgodiset jag köpte idag i fickan. ( min vovve är den mest kräsna vovve jag mött kan jag tala om) Det är längesedan jag lyckats finna godis som Litha gillar, detta gillar hon så pass att hon gör vad som helst för att få en liiiiten bit. Så Nu har vi tränat inkallning, stanna, ligg stanna kvar. fritt följ, klättring på stenar, hopp och stanna på avstånd mm. Gick som smort, jösses vad jag saknar tiden på klubben, har bestämt mig för att nu jäv...r ska jag börja igen även om det inte blir på klubben så ska det tränas varje dag inte bara promeneras*S*  Kan säga att det var nåt årsen som Litha var så klockren som hon var nu inatt (kväll)20 minuter träning blev det plus en snabbrastning och jag liksom Litha tyckte det var jättekul. Nu ligger hon utslagen i sin korg i hallen och tillåmed små snarkar lite. I morgon blir det en runda i spåret och lite klättring mm, hinner nog det innan barnen vaknat*S*

Av Jess - 19 oktober 2012 09:43

Oj vilket uppvaknande jag fick idag. Puma och Cobra stod öga mot öga med mig och glodde*S* Jag vände på mig men då började båda gräva på mig så jag klev upp. Gissa varför dom gjorde det dom gjorde? Jo det var slut på mat i skålarna, jag har 6 skålar utställda lite här och där till missarna eftersom vissa av dom inte äter med dom andra ( ja dom e lite knasiga dom små) , så jag hällde upp mat och satte igång dagen. När jag skulle morgonrasta vovven fick jag grannes vovve på köpet*S* Sen efter det så in till grannen och hon fixade över dom fiskar hon hade kvar till mig och så fick jag ta hennes lilla akvarium på 60 liter, så nu har jag startat upp det så det får stå till sig, sen ska jag flytta ALLA fiskarna till det akvariumet så jag kan starta om mitt stora. Just nu ser det inte så stort ut då det är många firrar i det.Ska upp på zoo senare och köpa lite mer saker till det stora akvariumet så det blir nån ordning där. Idag ska jag och Nanna äta på pizzerian till lunch, jättekul tycker jag. Sen kommer teamet en sista gång och då vill Nanna INTE vara med (hon har ju gjort slut med dom) och hon behöver inte heller vara med. Dagen har börjat bra och den kommer fortsätta vara bra. Idag kommer Lilltrollet hem igen och ska vara hemma en vecka. På söndag då kommer mor och far hem (eller om dom kommer på natten mot söndag) jag har SAKNAT dom massor. Men nu får jag ha dom hemma 1 år igen*fniss* Vet att jag e som en barnunge men mina föräldrar betyder oerhört mycke för mig. Älskar er mor och far. Älskar givevis mina barn och min man lika mycket! Nu kaffe och lite fb innan jag och Nanna tar en promenad till pizzerian. Ha en kanondag alla!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards