Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Jess - 24 oktober 2012 20:25

Mina akvarium. Det stora e klart, det lilla ska få lite växter inom kort.

Av Jess - 24 oktober 2012 18:43

Jag har helt fel dag i huvudet, det beror på att jag jobbade natten som var trots att det inte var mitt pass, men men sånt är livet. Gissa om jag blev fundersam när jag fick se min lön, hur f-n kan jag ha samma tom 200kr mindre nu när jag jobbar heltid än när jag jobbade 88%? Antingen har bruden på löne supit eller så vette katten va dom gjort. Har dock tagit tag i detta direkt iaf. För jag tänker INTE jobba heltid om jag inte får ut mer liksom, va e då vitsen med att jobba så mycke? Denna dag har i övrigt bestått av en skogsprommis och en massa tvättandes. Maken kommer och sover här inatt så vi ska titta på film ikväll. Mysigt mysigt. I morgon ska jag göra sista rycket i näst äldstas lägenhet sen är den klar, på eftermiddan ska det handlas och sen så börjar min jobbperiod, 8 nätter på 9 dygn. Nä nu kaffe och sen projekt få Lilltrollet i duschen. Hoppas alla som läser haft en kanondag idag.

Av Jess - 24 oktober 2012 02:03

Nu inatt kommer saknaden som ett slag. Faster älskade ängel. Saknar dig så det gör ont. Vet att där du nu är finns inte smärtan du bar inom dig. Älskar dig och saknar dig.

Denna låt är du och jag minns alla underbar ögonblick och allt bus.


http://www.youtube.com/watch?v=ozKsQnRHb-c



Spend all your time waiting
For that second chance,
For a break that would make it okay.

There's always some reason
To feel not good enough,
And it's hard, at the end of the day.

I need some distraction,
Oh, beautiful release.
Memories seep from my veins.

Let me be empty,
Oh, and weightless,
And maybe I'll find some peace tonight.

[Chorus]
In the arms of the angel,
Fly away from here,
From this dark, cold hotel room,
And the endlessness that you fear.
You are pulled from the wreckage,
Of your silent reverie.
You're in the arms of the angel,
May you find some comfort here.

So tired of the straight line,
And everywhere you turn,
There's vultures and thieves at your back.

The storm keeps on twisting.
Keep on building the lies
That you make up for all that you lack.

It don't make no difference,
Escape one last time.
It's easier to believe in this sweet madness,
Oh, this glorious sadness,
That brings me to my knees.

[Chorus]

You're in the arms of the angel,
May you find some comfort here

Av Jess - 24 oktober 2012 00:24

Ja då är jag på jobbet då. Idag har jag flyttat över en del fiskar till det stora akvariumet och det blev kanon, ska ta ett kort sen och lägga in. Har även dammsugit,torkat golv och tvättat en del, är ju sånt som måste göras. Sen var jag och maken på samtal på Lilltrollets skola, det är ju så att dom får ju betyg redan från sexan numer. Som vi redan visste så har hon varning i idrott,slöjd och musik. Idrotten ska vi ta bort och hon får sk anpassad studiegång. Det är även så att barnen som går i sexan får ha språk, alltså ett språk till förutom svenska och engelska, förvisso är det bara prova på inför valet till högstadiet. Förövrigt har hon tydligen även på skolan en neråt period nu vilket vi även ser hemma. Lilltrollet fick idag åka till affären och handla lite åt mig, gissa om hon blev glad*S*  Längtar till på torsdag för då är det lön och jag kan åka och fylla upp frysen och kylen, börjar bli lite tomt nu. Måste komma ihåg hårfärg för min röda färg börjar bli lite matt nu. Fast jag skulle vilja gå till en frissa och färga för jag vill ha dipps och luggen i annan färg, men det får bli nångång i framtiden. Så jag får nöja mig med hemfärgning så länge. Nej nu göra lite nytta. Natt natt till er där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards