Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Jess - 23 mars 2015 06:30

Ja så såg jag fömodligen ut igår när jag var på zumba för första gången. Att hålla reda på ben och armar samtidigt som man kollar på den som instruerar är inte helt lätt. Jag hade kul i alla fall och det är ju liksom det som är hela meningen med att träna. Det är provapå vecka på zenzen här så varför inte prova så mycket man kan och hinner? Får se vem vet kanske jag har råd att skaffa ett träningskort där eller om jag låter bli. Ekonomi är inte lätt när man pluggar och det finns massor med saker jag kan träna som inte kostar pengar, så vi får se, dock tänkte jag ta och prova på olika pass så många jag hinner och kan då det är gratis   . Har pluggat som en galning i helgen och det forstätter i den stilen, ska om en stund sätta mig och börja med den vetenskapliga uppsatsen. Diddi är ledig idag så hon får sova till nio om hon vill, maken och Susann är på sina jobb och Nanna sover. Diddis årskull har prao denna vecka men hon fixade inte det så dom gjorde ett anpassat schema denna vecka som då började med ledig dag sedan skall hon gå mellan 8-12 resten av veckan. 

Börjar bli ganska irriterad på landstinget då dom inte tänker så långt. Det är minst 1,5 års väntetid på en dyslexiutredning här och vi har stått drygt ett år och inget händer. Diddi har bara 1 år till i skolan och det sorgliga är att vi har TJATAT om att få denna utredning sen hon gick i trean! Men inte lyssnade man nejdå, vi föräldrar kan ju inte våra barn alls, det är bara utbildade som kan trots att dem inte ens känner barnet. Jaja, ingen ide att gräva ner sig utan se framåt, bara att inse att samhället INTE någonsin kommer hjälpa utan bara stjälpa. 

Nej kaffe och plugga så jag hinner det jag ska så jag kan träna ikväll!

Ha en bra dag och var rädd om varandra

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards