Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Jess - 4 mars 2015 09:10

God förmiddag!

Försöker få mina nerver under kontroll men lyckas inte så bra. Ska hålla en muntlig argumentation idag och jag avskyr verkligen att stå inför folk och prata. Jag har inga som helst svårigheter att diskutera eller argumentera med folk eller för den delen göra mig hörd MEN att stå framför som nu i mitt fall klassen och ha detta muntliga får mig att må illa och allt der som hör till när man blir nervös. Min arumentation är ca 5 minuter lång men jag vet att jag förmodligen kommer göra det på ca 3 minuter om ens det då jag ALLTID pratar i sådan hastighet (när jag är nervös) att jag inte kommer ta nån paus eller för den delen punkt. Jag kan talet utan problem då jag kan flexa med vad jag pratar om och inte behöver gå strikt efter det som står men likförbenat så kommer jag få panik. Jaja, överlever jag detta ska jag faktiskt unna mig ett glas rött ikväll framför tvn, eller nja det blir väl ihop med läxor antar jag! Nej nu måste jag ha mer kaffe och så ska jag ställa mig framför spegeln och öva   .

Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards