Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Jess - 20 mars 2015 14:08

Så var det fredag och det hemska grammatikprovet är nu gjort. Det var inte bara jag som hade ångest inför det, tror mer än hälften av klassen kände lika. Nu är det gjort och jag tror faktiskt jag får minst godkänt. Efter provet åkte jag till köpis för att handla lite till middagen, det blev rotsaksstrips, hummus med soltorkade tomater, till alla utom mig blev det Schnitzel, till mig blir det vegetarisk variant och till detta blir det en kall sås gjord på oatlys ifraiche med sweetchili och en sallad. Köpte även 2 oatlys drickyoghurtar och så hittade jag veggochips som var guda goda men jag fick sota bittert med en mega dumping efter att ha smakat några bitar. Sen var jag så ego att jag var och köpte två flaskor vin, blev två för jag kunde inte välja samt att det måste vara skruvkork på eftersom jag bara dricker ett glas.

Har insett att jag går över mer och mer på veganskt men finns några saker som hittils gör att jag inte kan gå över helt och det är att jag har svårt för "mjölken" och "osten" samt att det inte finns nåt som är liknande kvarg, så jag kör laktosfritt då jag inte klarar laktos förutom i hårdost då. Ja inte är det helt enkelt att veta vad man ska äta eller vad man kan äta kanske jag ska säga.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards