Alla inlägg den 22 mars 2015

Av Jess - 22 mars 2015 12:04

Denna helg har mest bestått av att studera. Har gjort klart och lämnat in en psykiatri uppgift, en analys av Anna Maria Lenngren i svenskan, håller på med en stor uppgift med många dela i information & kommunikation som nästan är färdig samt att jag ska påbörja den vetenskapliga uppsatsen om Dan Brown och boken Da vinsi koden. Sen har jag en hel del mer att göra gällande skolan men måste prioritera lite. Inte helt lätt att få allt att gå ihop men jag gör vad jag kan. Vet att nu i veckan får jag minst 2 nya STORA uppgifter att göra, förstår inte riktigt upplägget i skolan, ju närmare nåt av de stora loven ju mer STORA arbeten varvat med små, inte undra på att ungdomarna bryter ihop, själv vet jag inte riktigt vilket ben jag ska stå på. Sitter mellan 30-50 timmar i veckan med studier utöver skoltiden och då läser jag "bara" 4 ämnen, ungdomarna som går i skolan har fler ämnen än så. Kanske dags att skolan ser över sina rutiner och att lärarna samarbetar så dem vet att eleverna har en ärlig chans att lyckas! Jag tycker att det är väldigt kul att plugga helt klart men det blir lite svårt med tiden ibland, som nu när det hopar sig med inlämningar, det i sin tur gör mig stressad och inte så trevlig att vara runt. Lider med min familj som måste stå ut med ett monster. Nej nu fortsätta med datauppgiften sen påbörja den vetenskapliga uppsatsen! Så jag hinner iväg och prova på ettzumba pass.Ha en bra dag!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards