Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Jess - 21 mars 2015 06:37

God morgon i stugorna. Vem i hela fridens liljor har beställt att det ska vara snö nu? Jag vill ha varmt nu och jag vill att det ska torka upp så man slipper all gegga när man är ute med hundarna. Dock tyckte Iris och Lucky att det var jättekul med snö. Båda två for runt som skållade råttor och busade. Nu ligger dom och trynar som små grisar medans jag sitter här och har tråkigt. Jaja, jag har skolarbeten att göra så jag får använda mig av det för att fördriva tiden ett tag. Övriga här hemma kommer väl sova till tio minst skulle jag tro. 

Får se hur det blir under dagen, jag hoppas att snön försvinner för jag vill ta en löp/intervall runda. Jag är så glad över att äntligen kunna springa utan att får hjärtsnörp! Men vädret ser ut att kunna fortsätta med att hälla ner snö tyvärr. Nej nu plugga. 

Ha en bra dag gott folk!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards