Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Jess - 12 mars 2015 12:05

Idag är jag himla seg, kunde inte somna trots att jag vaknade urtidigt igår. Somnade runt halv fyra och upp 6. Våran micro har gett upp knappt ett år gammal, men man får vad man betalar för heter det ju. Sen så kan jag bara säga att mycket var bättre förr, saker var mer hållbara, visst det kostade också, även om man betalar lite mer idag så håller prylarna inte som förr iaf! Jaja, nu har jag tagit bort den och maken ska köpa en ny när han slutar jobba, inte för att jag saknar den men har barn som använder micron flitigt tyvärr. Har skurat ugnen samt gallren i ugnen, igår tog jag alla undre skåpdörrar i köket och ska ta de övre idag. Har pluggat en del och har svårt att få in något eftersom jag är trött så jag ska bara kolla över engelska glosorna en sväng sen blir det lektion ikväll. Ska dock ta en sväng om med snabeldraken för, ja, det är ju vår och det blir GRUSIGT och det finns inget värre än grusiga golv! Diddis ska jag försöka få att damma sitt rum samt tömma sopor och gå in med tvätten i badrummet, sen blir det operation att få in i duschen. Sen har vi det där eviga om vad man ska ha till middag, tja jag ska göra hemgjord potatismos och steka falukorv till flickorna, maken pulvrar och jag tar lite potatismos och steker två anama bullar jag! När jag kommer hem ikväll runt 22-22:30 måste jag bums i säng för jag börjar tidigt i morgon så jag måste upp klockan fem för att hinna allt innan jag ska iväg. Måste bara komma ihåg att packa väskan innan jag lägger mig annars kommer jag glömma vad jag ska ha med mig. Vovvarna ligger och sover som små grisar efter vår skogsprommis.Nej lite te sen dansa med snabeldraken.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards