Alla inlägg den 17 mars 2015

Ica

Av Jess - 17 mars 2015 14:09

Så var skolan avklarad för idag, lite läsning kvar att göra hemma bara. Var en snabbis till ica maxi när jag slutat skolan för att handla lite, de har bättre utbud på vegetariska/veganska produkter än här hemma. Min snälla mamma hämtade mig så jag slapp kånka med varorna på bussen. Ska göra minirösti med vitlökssmak, kycklingburgare ( till de 2 yngsta), ärtbiffar till oss andra 3 och en kall vitlöksdressing gjord på oatly till det blir det lite frächa groddar. Mumsigt ska det bli. Köpte även ikaffe för att prova samt oatlys pärondryck, nu hoppas jag att jag inte dumpar på den för jag hade tänkt ta med den till skolan för att dricka till knäckemackan jag skaha med till mellis i morgon. Det är inte helt lätt att ta med nåt att äta som INTE behöver vara kylt för att inte bli förstört. Skulle vilja ha typ kvarg eller nåt liknande med men det håller ju inte i rumstemperatur särskillt länge tyvärr.Så har du som läser något bra tips på mellis som inte behöver vara kylt som dessutom har bra innehåll så dela gärna med dig. 

Har mutat Diddi med ett paket tuc om hon gör sin läxa, alltså hon får det till mellis om hon gör läxan och till det ett glas oatlys chokladdryck.

Har tränat lite med vovvarna och det tar sig sakta men säkert, visst är det en LÅNG bit kvar men man måste börja nånstans. Övning ger färdighet sägs det ju. Nej nu blir det lite kafe och läsa på lite om ordklasser och om satsdelar, har ågren inför provet på fredag!!!!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards