Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Jess - 9 mars 2015 19:00

Så har denna dag gått och jag är trött som få men har lite att plugga inför i morgon. Har psykiatri hela förmiddagen och jag älskar det, finns så mycket att lära och man blir aldrig fullärd. Jag brinner för detta ämne och det är oerhört intressant så jag klagar inte när jag pluggar just psykiatr, maken glor på hockey så jag pluggar. Provade att äte en potatisbulle till middag och till det blev det 1 tsk lingonsylt, blev så glad att jag kunde äta det, visst i näringssynpunkt är det inte det bästa men man måste ju få njuta också. Så i matlådan till i morgon blev det faktiskt 1,5 potatisbulle samt att jag ska göra 2 mellis mackor att ta med också eftersom jag går till halv tre och behöver ju äta ofta. 

Fick tillbaka provet i information & kommunikation idag och hade 3 poäng från ett C, jaja jag är nöjd med ett E i slutbetyg så jag är nöjd med provet. Fick även tillbaka realia inlämningen i engelskan och fick E/C  och det är jag nöjd med, har lite svårt med grammatiken men jobbar på så gott jag förmår. Får i morgon förhoppningsvis tillbaka provet i psykiatri men är lite orolig att jag inte får bättre än ett C vilket jag förmodligen får. Vill ha ett A men fick inte till det när jag satt i aulan med alla andra flexare som hade prov men som tur är så kan jag göra en extra uppgift utöver allt annat i kursen som kan höja mitt slutbetyg. Nej nu göra en kopp te och fortsätta plugga psykiatri.

Ha en bra kväll gott folk.

Av Jess - 9 mars 2015 10:08

Så var det måndag igen då. Solen lyser och man får vårkänslor, inte bara jag får utan djuren här hemma får det med och är alldeles prilliga! Maken är tillbaka på jobbet efter att ha varit sjuk några dagar, Susann jobbar på hon med, Diddi är i skolan, Nanna gör det hon brukar göra och jag har pluggat samt städat lite, jag har svårt för höst och vår pga att det släpas ins å mycket grus med vovvarna! Har skola under eftermiddagen och slutar 18, maken får ta matlagningen när jag går sent. I morgon så börjar jag tidigt och slutar runt halv tre, sen vid halv fyra ska jag ta bort agrafferna på magen, det ska bli skönt. Nej nu måste jag titta igenom glosorna en sväng till sedan packa skolväskan med böcker och nåt ätbart, sen rasta vovvarna innan jag åker. Ha en bra dag alla.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards