Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Jess - 13 mars 2015 11:59

Vårkänslor!

Ja nu har jag verkligen vårkänslor även om jag fryser som en tok. Solen lyser och den värmer faktiskt ganska skönt om det inte blåser. Har varit i skolan och haft dagens enda lektion, svenska, grammatik, vilket kommer göra mig helt vithårig innan jag är klar. Om jag får godkänt på provet nästa fredag ska jag banne mig fira men att göra mig råd att köpa nåt till mig själv! Diddi blev hemma från skolan idag då hon har ont i magen och i halsen, jag hoppas det är snabbt övergående för jag har varken tid eller lust att bli sjuk. Maken och Susann jobbar som vanligt och Nanna sover sött. Har tagit en timeout från FB på obestämd tid, dels för att jag är där alldeles för mycket men även för att jag helt enkelt stör mig på en del saker och har svårt för att bita mig i tungan! Så för att råda bot på det så låter jag bli att logga in, har tagit bort FB från mobilen med och chatten också. Jag har snart inget kvar i mobilen vilket känns väldigt bra, men sms och ringa kommer jag ju ha kvar samt wattsup, just jag har faktiskt wordfeud men spelar knappt alls. Behöver tiden till skolarbete då det börjar bli mycket prov och stora inlämningar nu som kräver att jag lägger ner tiden på det. Bloggen kommer jag att fortsätta skriva i samt kolla mailen ( när jag kommer ihåg vill säga) Så vill man mig något får man antingen ringa,smsa,maila eller helt sonika komma hit! Så nu vet ni det. Denna helg kommer bestå av pluggning då jag har 2 prov nästa vecka, det passar ju bra att plugga denna helg då maken ska jobba så slipper jag ha dåligt samvete för att jag är tråkig. Nej dyka ner en lite sväng i grammatiken innan vovvarna ska få gå ut och leka av sig lite. Ha en underbar dag i det härliga v'dret!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards