Alla inlägg den 23 november 2012

Av Jess - 23 november 2012 21:47

Ja så har dag 2 blivit kväll, det går jättebra och tjejerna är kanonduktiga. I morgon är det belöningsdag, lite godis blir det för barnen men jag tar lite morötter med dipp jag. Har varit på katthemmet och gosat nån timme nu ikväll. Sopkorgen kan man använda till mycket*S*

   


Dessa goa pojkar myste i korgen

 


Sen så har Lilltrollet drycker kommit så jag fyllde på i kylen och det är bara en fjärdedel som är i kylen, förövrigt finns bara en förpackning med några ägg i kylen numer.

 

Nä nu göra kvällsbestyren med alla djuren sen ev titta på film. Lilltrollet är hos sin papps så det är lugna gatan hemma nu*S*

Av Jess - 23 november 2012 11:10

Ja nu vill jag faktiskt ha snö, för det första så blir det ljusare och mysigt, för det andra så blir inte hunden så SKITIG när man går ut. Känns lönlöst att dammsuga och torka golv för så fort man kommer in efter en prommis så ser det ut som ett lerigt grustag ,,urk. Jag har ju väldiga problem med att gå på grusiga golv, men å andra sidan får jag mer motion*S* Puma (min misse) har tydligen bestämt att hon ska vara PÅ min dator och det gör att det blir en anings svårt att både skriva och göra annat. I morse var Lilltrollet jättetrött men klev snällt upp och gjorde det hon skulle. Hon somnade kvart över åtta igårkväll (har inte hänt sen stan brann) och sov heeeela natten, annat var det med mig, tittade sista gången på klockan halv tre och vaknade kl sex. Frukosten för mig var en pina men bara gilla läget och dricka*bläää* Barnen är jätteduktiga. I morgon får dom ju äta sitt lördagsgodis och jag anser att det är nåt som gör att dom kommer klara detta, utan den belöningen har det nog inte gått alls. Själv ska jag åxå fuska dock med morötter och dipp, jag är tvär torsk på pringles igentligen men nepp morötter och dipp i stället, det funkar åxå. Ska senare idag iväg och köpa lite soppor och sen ska jag vara på katthemmet nån timme och få lite mys och gos. Jag mår så otroligt bra av att vara där och få slippa känna stress och massa måsten, där kan jag bara vara. Har betalat alla räkningar och får bo kvar 1 månad till, jag fattar inte hur allt kan vara så dyrt alltså, men så är det. Måste i helgen köpa grundfärg för nästa vecka då ska här målas och göras klart inför advent mm. Jag har mina föräldrar till hjälp vilket jag uppskattar nå kollosalt . Nä lite tvätt ska tvättas mm. Ha en kanondag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards