Alla inlägg den 14 november 2012

Av Jess - 14 november 2012 21:50

Jaha då ver denna dag slut då och vad har jag gjort denna dag då? Tja jag har INTE dammsugit, det ni*S* Jag har pratat med bup och med soc, måste bara säga att det där med snabb hjälp är tydliget väldigt individuellt, jag tycker 4-5 veckor från ansökan tills dess man får en första tid är JÄVLIGT lång.Men men det rör på sig iaf. Lilltrollet har fått concerta insatt igen och jag håller tummarna att hon inte får så himla mycke tics igen. Nanna har fått höjd dos på sin citalopram. Fick veta att snart har vi frikort igen, phu kan ju säga att medicinerna är INTE BILLIGA! Lilltrollet skulle ju ha dusch ikväll men vi fick kompromissa, fick tvätta hennes hår iaf och fick henne att använda finnmedlet så jag får vara nöjd med det. Sen så har jag mött på en otroligt underbar människa på nätet, det sa bara klick och det känns som om vi alltid kännt varann. Hon har fått mig att garva rätt styggt idag och det är jag himla glad för. Sen så skrev Anders från attention nån fras ur Nalle Puh och det får mig genast att tänka på Måns*S* Jag kommer nog alltid numer att förknippa allt som har med Nalle Puh och hans vänner med Måns. Nej nu ska jag ta en sista snabbrunda med vovven sen blir det att göra mina spel på fb sen soooooooooova. SKa faktiskt prova en melatonin, fick rådet att prova det då barnen har det. Så jag tar en sån när jag kommer in för känner jag mig själv rätt så funkar det snabbare på mig än dom. Natt natt ni som orkar läsa min blogg

Av Jess - 14 november 2012 18:22

Ja just nu önskar jag att jag kunde åka iväg på festival eller iaf en hårdrockskryssning. Men pengar finns inte men gudars va gott det skulle göra min själ att få komma iväg och bara njuta av bra musik, trevliga människor och givet nån öl*S* Blir inte mindre sugen när jag idag har sån tur att barnen stängt sina dörrar så jag kan spela och njuta.....Lyssnat mest på sabaton men även en del annat...VILL ÅKA IVÄG på nåt med musik NU!!!!!

Av Jess - 14 november 2012 13:17

Jag fårstår inte att jag rör till det så mycke när jag ska laga mat, det ser ut som om en bomb slagit ner på diskbänken.

Före bild

 

Efter bild

 

Vilket som är all röra borta nu som tur är. Nu ska jag dricka lite kaffe (läs mycke) och sen slänga mig en stund på spikmattan.

Av Jess - 14 november 2012 09:08

Nej nu får det vara nog, det är snart 2 veckor sedan jag bad på mina bara knän om hjälp för att jag inte orkar. Vår kontakt på bup lovade att skynda på och ringa och jaga soc, men inte fan händer det nåt för det. Tack vare att jag fick prata med Måns så gav han mig energi att nu använda blåslampa på både bup och soc. Sitter och jagar dom via telefon, men som vanligt så inget svar. Jag kan inte förstå att det ska ta sån tid, mitt ärende har fått hög prio men det verkar inte vara nåt att hänga i granen iaf. Så nu har jag skrivit ner vad jag ska ta upp med var och en av instanserna. Nu ska det banne mig hända nåt annars går jag till tidningen och berättar hur det sköt här i gävle, tro mig jag räds inte för att vara besvärlig pga att jag vet att jag har rätt!!! en sak är då säker att man bråkar inte med mig, jag må vara slut och orkeslös men när det gäller barnen då finns det reserver att ta av och den har jag nu kopplat på. Det är dumt att lova om man inte kan hålla det, allra helst när det gäller denna situation. För gör man såhär så förstår jag att många föräldrar knäcks och blir så utmattade att dom faktiskt till slut kan hamna på psyk. För INGEN kan jobba dygnet runt 365 dagar om året!!! Jag tycker att alla dessa beslutsfattare ska få gå i samma skor som dom som säker hjälp och sen få se vilket skitsystem vi har. Hade jag varit rik på PENGAR (rik är jag, mina barn är min rikedom) så hade jag fått hjälp för MÅNGA årsen, men nu är jag bara en vanlig knegare som är ibehov av hjälp och vi räknas inte uppenbarligen. Så nej jag ger mig inte om även om det innebär att min mobilräkning skjuter i höjden för jag och barnen SKA ha den hjälp vi har rätt till!!! Japp jag är farlig idag*S*

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards