Alla inlägg den 1 november 2012

Av Jess - 1 november 2012 22:48

Nu är det bara i natt och mogron natt kvar sen har jag gjort mina 8 ntter på 9 dygn. I morgon kommer mitt älskade Lilltroll hem igen och då blir det typ dubbelt upp att göra, men det gör inget jag tar det som det kommer.  Vet att på lördags kvällen ska vi äta gott och mysa lite. På söndag ska jag vara på travet och jobba för gästrike katthem vilket ska bli spännande. Kom förbi och titta om du har tid över. Sen så har jag en fundering. Finns en del som klagar på vad folk skriver på fb, jag anser då att man själv inte ska göra likadant för då kör man ju med dubbelmoral. Sen att inte svara på mess men skriva ut på fb kan jag ju tycke är knasigt men men det är vad jag tycker. Jaja vill man inte svara så slipper man. När jag låg och vilade lite innan jobbet fick jag sällskap av lite missar, jag har en 120 säng och jag hade minst plats kan jag säga. Dock fick jag inte med alla missarna utan bara Puma, Herbie och Estelle.        

Är dom inte söta  Herbie och Estelle!?!

Av Jess - 1 november 2012 02:44

Fy f-n på ren svenska! Nu är jag tämligen förbannad på att inte folk på jobbet gör sina uppgifter. Jag har inget emot att jobba, men det är inte meningen att jag ska göra deras göromål. Jag har nu dammat, fixat med sugen, slangar,sopor,kattlåda,blommor mm. Är så arg så jag har skrivit ett meddelande till dem, nu hoppas jag att dom fattar. Nä nu fortsätta

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards