Alla inlägg den 20 november 2012

Av Jess - 20 november 2012 22:39

Maken är brynäsare (äckelpotta) och jag är AIKare världens bästa lag*S*

Och vilka vann??? Jo detta underbara lag

 

Så skönt så att dom fick vinna mot äckelpottorna*s*

Fast ska erkänna att om det skulle vara korrekt så skulle äckelpottorna ha vunnit i sudden men men det är dommaren som dömmer*S*

Av Jess - 20 november 2012 09:06

Jag har konstaterat att det där att sova mer än 3-4 timmar är inget för mig. Jag har varit tröttare än tröttast när jag sovit 6-6,5 timmar men inatt sov jag 3,5 timmar och känner mig pigg, alltås jag ska inte sova mer. Är nog bättre att sova midda isof och må bra än att må piss och vara dödstrött för att jag sovit mer. Fick iofs utsrkivet zopiclon men det blir man ju så förbenat seg av och dessutom kan jag då sova 1 dygn utan att vakna vilket inte är bra, så nejtack det får vara. Lilltrollet var himlans trött i morse, hon sa när jag var in och väckte henne....Mamma det gör ont så trött är jag, men hon kom upp men som sagt hon var väldans trött. Jag frågade henne om hon ser mer skillnad nu efter att ha ätit concerta sen i torsdags, jo det gör jag sa hon, jag blir inte lika arg och är mer vaken. Det är skönt när hon inser det själv. Nanna har oerhört jobbigt att komma upp, hon är tröttare nu igen. Jag började väcka henne vid nio i går och hon kom upp straxt före 16, vet inte hur jag ska göra. För det spelar inen roll om hon kommer i säng 22 eller om hon lägger sig 3 för hon sover iaf heeeeeeeela dagarna. Förhoppningsvis så kommer hon bli piggare nu efter några dagar när vi börjar med dieten här hemma, den är tillfällig och sedan så ska vi få hjälp att börja äta helt rätt mm via hab.

Idag väntar jag samtal från soc om hur vi ska gå tillväga med allt mm, ska bli spännande och se hur dom ställer sig till att LSS smiter undan sitt ansvar. Förutom det så händer inget speciellt alls här hemma idag förutom ikväll då ska jag till maken och titta på hockey, det är hans äckel brynäs mot mina älskade AIK*S* Nä nu fortsätta att försöka få upp Nanna och förbereda lunchen och lägga middagsköttet i marinad. Ha en kanondag alla..

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards