Alla inlägg den 6 november 2012

Av Jess - 6 november 2012 17:57

Japp så är det ju nu. Jag vet inte hur länge men vet att det blir ett tag framöver iaf. Mitt liv går inte ihop just nu åt nåt håll och att få till saker och ting funkar inte heller. Så steg 1 är att försöka lära mig sova vilket min kropp har svårt att fatta, dock så har jag sovit en stund på dan när jag låg på spikmattan. Men mitt mål är att kunna sova 7 timmar iaf en vacker dag. Sen det som orsakat detta är alla dessa strider om hjälp till mina barn, för som det är nu så jobbar jag både heltid (innan sjuksrivningen) natt plus att jag jobbar heltid hemma med barnen. Det var nån som sa att jag kanske borde dra ner på annat, jaha som vadå? Och vem ska isof göra det då? Nej ni som tror att ni vet men inte lever ett liv med dessa funktionsnedsättningar omkring er har faktiskt inte den blekaste om hur det är. Precis som att jag inte har den blekaste om hur det är att leva ert liv.  Och till er som nu tänker att men hallå jobba dagtid då. Nääää det går inte, 1 jag har inte råd, 2 vem ska hjälpa mina barn? 3 vem ska ta hand om min hund, 4 vem ska hjälpa MIG? med att få egentid då?(försöker ta 1 timme medans Lilltrollet är i skolan)Så natt är det ända alternativet för att få ett liv, dock så måste jag som sagt lära mig att sova vilket jag inte gjort på många år och det har blivit sämre och sämre år för år men nu är det stopp jag SKA lära mig sova mer. Nä nu kaffe och sköta min lilla farm på fb.

Av Jess - 6 november 2012 14:42

Idag har jag inte gjort mycke, mockat lådor,dammsugit och promenerat. Ska göra middag sen fortsätta göra inget, jag har tur att min mamma kommer och tar mina sysslor angående barnen. Jag har bommull i skallen och att få till planering är JÄVLIGT svårt kan jag tala om. Har fått lånat en sån där massagedyna till stol/fotölj som jag använt och faktiskt lyckades jag somna en stund på spikmattan på dan. Å va intressant va, nä men jag skriver iaf. Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards