Alla inlägg den 15 november 2012

Av Jess - 15 november 2012 21:26

En annorlunda dag har det varit idag. Nanna har städat sitt rum, nu menar jag alltså damma, dammsuga, bäddat rent mm för ordning på sina saker det har hon alltid. Nåde den som rör nåt, hon ser direkt om nån rört nåt även om man ställer tillbaka det exakt. Min mor skulle komma hit och städa med Nanna men Nanna gjorde 99% själv, jag är en väldigt stolt mamma. Lilltrollet har fungerat bra idag, tror det är tackvare concertan, dock märktes det oerhört väl när den gick ur kroppen för då var hon i det blå totalt. Har varit på hab och pratat meddietisten och nu blir det oerhört drastiska förändringar, det kommer blir väldigt tufft men vi kommer klara det!!! Kommer bli enkelt dock med vad man ska äta*S* sen vet jag också att första veckan kommer vara värst och värst blir det nog för lilltrollet tror jag, men det visar sig. Nej nu ska jag göra kväller bland djuren sen sätta mig en stund och fippla med spelen på fb innan jag hoppar i bingen. Sov gott alla där ute...

Av Jess - 15 november 2012 09:41

Jösses det var nog längesen jag skrattade som jag nyss gjorde. Arkenzoo har försäljning av en ny hundleksak. Frågan är om dom verkligen tänkt på hund nu eller nåt helt annat. Säg vad ni tror , lägger in bild.

   

Jag tycker då inte att detta ser ut som en hundleksak iaf.

Sliter som fan för att få upp Nanna, sen ska jag dammsuga och skura golven och även idag så poppas det musik. Ha en kanondag alla och glöm inte tala om vad ni tycker om den nya hundleksaken*S*

Av Jess - 15 november 2012 07:13

Har nu 2 nätter i rad sovit ca 6,5 timmar och bara några få uppvaknanden. Känns konstigt att ha sovit så bra men det känns skönt. Visst lite känningar i skallen har jag men det är väl för att jag inte är van. Sen tror jag att mötet med Måns och att jag fått kontakt med en tjej som är lika tossig som mig gör att jag mår bättre inombords. Sen även om det går segt så finns det ett ljus där borta och dit ska jag för att få ro. Å nej jag pratar inte om döden utan om att äntligen få rätt och att få hjälp till mina älskade barn. När jag väckte Lilltrollet i morse så gav jag henne morgon medicinen direkt vilket gör att hon bara gapar och inte tänker så concertan slank ner utan problem*S* Nu sitter hon i soffan nästan helt klar och jag har hunnit duscha och gett henne frukost. Nej nu göra lite nytta. Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards