Alla inlägg den 13 november 2012

Av Jess - 13 november 2012 22:25

Så har jag varit hos läkaren idag, blev helt sjukskriven till den 25 nov sen halvtidssjukskriven till den 9 dec. Sen har jag varit på en föreläsning på attention gästrikland som firar 5 år i år. Föreläsaren var Måns Lööv, han är en otrolig människa. Han förstår och han vet, han gör det som är svårt lättare. Måns var barnens sjuksköterska på bup förr och utan honom hade vi inte kommit dit vi är idag, även om det nu känns hopplöst så hade jag gett upp förlängesen utan Måns. Idag fick han mig att tro på framtiden igen, han kan som ingen annan. Han är en av FÅ som verkligen förstår mina barn. Sen så är Lilltrollet hos mig fast hon igentligen ska vara hos sin pappa. Så det är lite annat än jag tänkt mig men men så kan det bli. Nej nu göra sista rycket på nätet sen sova, jag är totalt slut i huvudet och i kroppen. Natt natt där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards