Alla inlägg den 16 november 2012

Av Jess - 16 november 2012 09:08

Nu är det fredag och helg igen, denna helg kommer jag bara vara förutom lite planering inför den kommande utmaningen. Ska idag iväg och beställa Lilltrollets näringsdrycker men Nannas näringspulver får jag vänta lite på att beställa. Det ska ju först till en licens så det kan beställas. Sen kommer jag och tjejerna gå på detta i 4 hårda veckor innan mat introduceras sakta men säkert. Dock får dom behålla sitt lördagsgodis och tur är väl det annars hade det nog inte gått alls. Fördelarna med detta är många 1, vikten  får en kickstart neråt, 2, lätt att veta vad man ska äta*S*, 3, faktiskt så blir det himla billigt tro det eller ej, 4, måendet av just viktnedgången kommer att bli bättre plus att det kommer bli mer motion. Jag vet att man inte ska banta, men i detta läget finns det en dödligfaktor med och detta är bara en kickstart som sedan kommer resultera i ett sunt ätande. Vi ska få hjälp av hab med att göra mat, eller dom kommer hjälpa oss så vi gör rätt och rätt mängder. Jag frågade Lilltrollet idag när jag gick med henne till skolan om hon igår mörkte nån skillnad nu när hon har concerta igen, ja sa hon jag kan tänka och glömmer inte men på kvällen när medicinen gått ur då kunde jag inte tänka och det blev svårt att komma ihåg. Mammas hjärta. Jag ser en mer samlad tjej och en tjej som inte blir lika arg och då är det bara 1 dag det gått, visst märks det direkt när medicinen är på väg ur hennes kropp för hon blir helt i det blå och mer lättretlig.Tics har hon och lite ökade var dom men det gör inget bara hon fungerar. Nej nu fortsätta jobba på att få upp Nanna ur sängen. Ha en underbar dag alla.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards