Alla inlägg den 11 november 2012

Av Jess - 11 november 2012 20:50

Blev inget bloggat igår av olika anledningar. Idag har jag gjort mest inget , varit på katthemmet nu ikväll en stund och myst med katterna. En sak har slagit mig och det är att om jag tycker nåt eller om jag vill nåt mm så är det tydligen alltid fel. Visst kanske jag inte har rätt jämnt men vems liv är det? ert eller mitt? just nu känns det som att jag inte har rätt att bestämma nåt, det gör mig väldigt lessen. Känns som om jag borde flytta bort från detta samhälle till nåt annat, vad jag än gör så är det fel. Tycker ni att jag ska sitta här och tiga och dansa efter vad ni vill? Nä så fan heller, men lugn jag ska inte kliva på er jag tar en annan väg och den leder bort härifrån iaf. Så dom lägenheter jag sökt blir inte dom här i samhället så nu vet ni det med.  Så jag kan träffa vänner och andra som inte talar om för mig vad jag ska och inte ska. Ni som nu tar illa upp, stanna till och fundera på varför ni tar illa upp eller tar åt er. Det finns alltd en anledning till det. Nä nu tar jag min vovve och går en sväng för jag måste rensa skallen.. Ha en kanonkväll alla.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards