Alla inlägg den 25 september 2012

Av Jess - 25 september 2012 23:18

Idag har det varit en bra dag, trodde att det skulle bli problem pga mötet som skolan kallat till. Men det blev ett bra möte och allt är utrett nu. Lilltrollet hittade en nyckelknippa när hon gick hem från skolan idag. Vi gjorde lappar och satte upp, vid åtta på kvällen ringde en kvinna som beskrev nycklarna. Kvinnan kom och hämtade nycklarna och frågade efter Lilltrollet, hon gav henne 100kr i hittelön men lilltrollet var inte så intresserad av pengarna utan var glad att kunnat hjälpa till. Mammas lilla trollunge. Barnen hade klarat morgonen galant trots att dom var ensamma, dom hade tagit medicinerna och kommit iväg i tid. Mammas duttiga goungar. Det blir samma procedur i morgon sen är jag hemma 2 nätter. Nästa vecka börjar mitt nya schema och det innebär att barnen får ta lite mer ansvar på mornarna eftersom jag kommer jobba lite mer och lite annorlunda nu. I morgon går flickorna långdag och jag kan sova till kl 14, så i morgon blir det sova länge 5 timmar om jag får komma från jobbet itid vill säga. Nä nu ett bloss sen titta på tv, å jo jag jobbar faktiskt*S*

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards