Alla inlägg den 2 september 2012

Av Jess - 2 september 2012 17:33

Sjuk liten ynklig, ja det är vad jag är nu. Maken däckade när han kom för att titta på formel 1 med mig, han ligger nerbddad i min säng. Lilltrollet är hos honom med sina äldsta systrar som ska laga nån koreansk mat, sen skulle dom skicka hem henne hit. Nanna , jag och maken äter nåt enkelt här hemma. Jag hoppas verkligen inte att barnen blir sjuk nu för det har jag ingen ork till alls. Klarar knappt av att ta mig ut med vovven. Nä orkar inte blogga heller....

Av Jess - 2 september 2012 00:18

Orkade inte blogga nåt igår. Lilltrollet är hos sin pappa då jag jobbar hela helgen. Nanna hade sina storesystrar hemma igår så det gick ingen nöd på henne heller. Själv är jag på jobbet igen men är nog påväg att bli sjuk. Fryser och känner mig som om jag blivit överkörd av en ångvält, blää, har varken tid,lust eller råd att vara sjuk. Om jag inte blir bättre under nattens pass så blir jag hemma, jag jobbar med en kund som har resp, så det är inte så bra att jobba om man bär på nåt som kan smitta, 2 av mina kollegor är sjuka och Lilltrollet klagade på öronen och hennes ena syster har ont i halsen så risken är tämligen stor att jag fått nåt skit. Måde bra innan jag åkte till jobbet men på ett par timmar så mår jag pest. Jaja bara gilla läget och härda ut tills i morgon  när jag blir avbytt iaf.Fryser så jag hackar tänder trots att jag är fullt påpälsad med kläder och har en filt på mig. Hoppas natten går fort bara.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards