Alla inlägg den 6 september 2012

Tid

Av Jess - 6 september 2012 18:21

Dagen har gått en aning för fort tycker jag. Tycker inte jag hunnit göra nåt. Skulle ha rensat ur mitt städskåp som anfaller när man öppnar det men får väl ta det i morgon då. Har iaf hunnit med golven, tvättat, kört och plockat ur diskmaskinen och lagat mat. Lilltrollet har varit hos sin pappa hela eftermiddan och kom nyss hem. Nanna har varit lite tröttare än igår men vid gott mod och mått ganska bra verkar det. BuP läkaren ringde och checkade av läget och jag passade på att be om ett nytt recept åt Lilltrollet , hon har snart slut på lamectal och det går ju inte*S* Haft ett par väldigt bra dagar vad det gäller barnen, känns skönt. Själv är jag fortfarande halv risig men har inte råd att vara hemma. Ja det där med ekonomi är ett gissel. I mångas ögon så har jag MASSOR av pengar, men jag har även MASSOR med räkningar. Men jag har så jag får det att gå runt, dock denna månad är ett osäkert kort men det går säkert med lite vilja , vål och vasselin*hehehe* nä skämt å sido , jag fixar det på nåt sätt, lyckas oftast få till det. Inatt ska jag jobba och det ska bli ganska skönt att få ordning på mig själv, blir ju fel för mig att sova på nätterna och jag är inte helt med i matchen om jag säger så när jag sover på nätterna. I morgon ska jag på begravning, min älskade morfar har lämnat jordelivet, men han är hos mormor nu och dom är lyckliga. Så när jag slutar i morgonbitti är det raka vägen hem å duscha och fixa djuren sen iväg på begravning. hmm nu e det tomt i mitt huvud, men vem vet om det ploppar upp nåt inatt. Ha en bra kväll

Sol

Av Jess - 6 september 2012 07:27

God morgon där ute, idag ska jag återgå till mitt jobb, eller inatt kanske jag ska säga.Igår var en bra dag bortsett från vad den puckade människan gjorde men som jag skrev åtgärder angående det är nu vidtagna.Solen lyser och det verkar bli ännu en bra dag. Nanna kom just upp det tog 1 timme idag,Lilltrollet va uppe före tuppen som vanligt. Har just gjort frukost till Nanna så hon får i sig nåt, inte vanligt att hon får det på morron då det tar evigheter att få upp henne. Nä nu dela medicin och utfodra djuren innan barnen ska iväg och jag ut med vovven. Ha en kanon dag i solen

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards