Alla inlägg den 18 september 2012

Av Jess - 18 september 2012 16:46

Himmel och pannkaka, Lilltrollet låter så öronen håller på att trilla av, jaq förstår inte att hon inte får ont i huvvudet av sina läten. Just nu låter hon som en blandning mellan en ylande varg och delfin. Vet att hon inte rår för sina ljud men mina öron skaver. Sen har hon en svada som gör vem som helst matt i skallen, hon sitter och spelar ett tvspel som kanske inte är det bästa men så länge hon sköter sig så får hon spela.Hon har haft en jobbig dag i skolan och har för första gången någonsin smsat mig på skoltid. Pratade med skolan om det och vi får se hur det blir. Nanna blev hemma från skolan idag för jag fick inte upp henne hur jag än gjorde så efter 1 timme gav jag upp. Teamet har varit här idag och vi har pratat om hur och vad vi ska börja med, var ett givande samtal och jag har redan börjat med min läxa*S* att göra saker för mig själv.Nä jag måste göra annat för Lilltrollet låter skå huvudet vill gå i bitar, tar nog vovven och går ut en sväng...

Av Jess - 18 september 2012 07:15

Snacka om rekord i sovning, sovit 7 timmar lite drygt och med det kom en huvudvärk frå helvetet. fast det r kanske inte så konstigt, jag var vaken 35 timmar innan jag somnade. Nanna är trött idag och lite svår att få upp,hoppas att hon kommer upp. Idag kommer teamet igen och vi ska börja jobba med hur och vad jag ska göra och vad dom ev kan göra. Känns himla skönt att dom kommit in i vårt liv, för nu kan jag vekligen börja släppa för dom finns dr och plockar upp den som ev (kommer) gå på tok.Efter det ska jag påminna pappa om att komma å jälpa mig med lite spackel så jag kan måla nån gång*S* Nä treo och kaffe sen fortsätta väcka Nanna...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards