Alla inlägg den 19 september 2012

Av Jess - 19 september 2012 22:00

Jaha då har även denna dag gått. Sitter nu på jobbet och gör pass 1 av 2. Haft en skallebang idag som inte vill ge sig, vette katten va det är frågan om men det visar sig. Har bara 2 skift denna vecka sen ledig till måndag, så jag får vila heeela helgen. Varit och handlat med Peter, var tok tomt på mat i skåpen. Sen komPeter över på kvällningen och tittade på hockey, det var våra lag mot varann, jag = AIK , Peter = äckel Brynäs. Och brynäs vann då dom gjorde mest mål, dock var inte matchen bra åt nåt håll. Nä nu kanske vara lite nyttig på jobbet. Natt natt till er som ska sova

Av Jess - 19 september 2012 08:54

Idag har jag många tankar pågång samtidigt,det är mindre bra. Blir så svårt att reda ut dom då. Sen teamet var här igår så har jag kommit fram till att min första sak att backa på är morronen, alltså jag försöker en viss tid (1 timme) att få upp tjejerna, då färmst Nanna som har svårt att komma upp. redan igår var hon hemma pga att jag inte fick upp henne liksom idag. Känner mig rutten men samtidigt så måste hon försöka lite själv åxå, hon är ändå snart 17 år. Sen har jag börjat tänka på hur fan jag orkat alla dessa år, Lilltrollet har haft grymma ljudtics både igår och idag, suttit som ett plåster och pratat så mina öron banne mig blödde. Hon är agressiv när hon inte får som hon vill och mindre dispyter har det varit. Jag vill ju bara att mina barn ska funka och att jag kan göra mer saker, dock vet jag att alla vi med barn som har funktionsnedsättningar kämpar som djur och alla strävar vi mot samma mål. Just nu känner jag mig ganska uppgiven och ensam, men jag orkar inte umgås med nån pga olika saker. Tror jag måste försöka finna andra vänner ( om det nu finns nån i min närhet är en annan sak) , vänner via nätet har jag och önskade att vi bodde närmare. Jag är lessen,glad,uppgiven och hoppfull samtidigt vilket blir en krock av känslor, varför kan inte allt bara vips bli så bra som det skulle kunna vara? Sitter och bara väntar på att dom ska ringa från Lilltrollets skola för jag är ganska säker på att det blir en tuff dag för henne, dom ringde igår och ville ha samtal så på tisdag ska jag och Peter på samtal. Jag ska försöka få henne flyttad till en annan skola som jag tror är bätrre , inget fel på den hon går i nu men det dom inte förstår är att det inte fungerar och jag uppfattar fortfarande att dom INTE förstår hur Lilltrollet funkar mm. Blä skulle göra massa saker idag men orkar inte ta mig i kragen, ska ut och jobba 2 nätter nu och vill helst bara sjunka genom jorden och bara vara ett tag.Nä blev mycke neg nu, tar lite kaffe och spelar meninslösa sple på fb ett tag. Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards