Alla inlägg under juli 2015

Av Jess - 2 juli 2015 13:42

Äntligen är det sommar och varmt ute, dock tycker mina vovvar att det är pest så det blir väldigt korta rundor nu med dem.  Just nu ligger båda och sover i närheten av en fläkt/kyltorn då det är väldigt varmt för dem. Själv njuter jag av att inte behöva frysa för en gångs skull.


Hur och vad förändringarna i bloggen kommer att bli vet jag inte men det märker ni eller så gör ni det inte.


Är glad då vågen visat att jag gått upp 2 kg, ja så är det faktiskt. Dock vette katten vart den vikten lagt sig för allt sitter fortfarande som säckar men jag antar att musklerna, för jag har faktiskt börjat få synliga sådana. Jag har satt ett mål till nästa sommar att ha gått upp till 60 kg men då bara muskler inte annat. Men jag vet att jag kommer nå mitt mål eftersom jag älskar att träna. Det känns så overkligt att för 2 år sedan kunde jag knappt röra mig samt att jag avskydde värmen, då vägde jag en bra bit över 100 kg. Jag är så glad att jag äntligen kan göra allt jag vill utan att vara begränsad, visst har jag dagar där mina tankar får mig att känna mig stor, men då tittar jag i spegeln (vilket jag HATADE innan) och ser ju att mitt huvud har fel. Det tar ju lite tid att få allt att hänga ihop och jag låter det ta tid. Jag kan nu äta 2 dl per mål dock beroendes på VAD jag äter och det är bra och lagom mycket.


I morgon kliver jag på mitt arbetsschema och ska jobba två månader innan jag åter ska studera. Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå men det är bara två månader. Dock vet jag att jag kommer vara en zombie konstant under dessa två månader tyvärr men så är det bara. Får göra det bästa av det hela helt enkelt. Som tur är så har jag ett bra schema, jag gör sex nätter på sju dygn och är sedan ledig sju, med andra ord jag jobbar varannan vecka.

Av Jess - 2 juli 2015 13:09

Har nu bestämt mig att jag INTE lämnar bloggplatsen men kommer göra om lite och pyssla. Förändring är en del av livet och som person så ändras man då och då men det innebär INTE att jag ändrar på min personlighet och på mina värderingar. 

 

Av Jess - 2 juli 2015 12:52

Jag har börjat fundera på att göra en ny blogg men har inte riktigt bestämt mig. Ni kommer märka om det blir så eller ej. 

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards