Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Jess - 3 juli 2015 20:03

Ja, det är inte alltid lätt här i världen. Jag har som sagt varit VÄLDIGT överviktig men är idag kanske något underviktig men jobbar med att bygga lite muskler. Yngsta dottern har fått för sig att mina överarmar håller på att gå av   men i själva verket så är det som så att hon inte föstod att det är olika muskler som börjat synas och där av min form på armarna. Jag förklarade för henne att det är som en vägkorsning och att det är olika muskelgrupper som ligger nära därav formen. Hon godtog förklaringen men tittade krikiskt på mina armar och fastslog att dom nog ändå nog var påväg att gå av   . Så jag får nog lägga i en högre växel så jag för större muskler så hon förstår   . 

Trodde jag skulle kunna sova lite innan jobbet men inte då, samma gamla visa när jag jobbar. Sova är inget för mig då uppenbarligen. Ska bli intressant och se om jag kan sova när jag kommer hem från jobbet. Nej nu dricka kaffe och packa ihop mitt bohag ( känns så då jag tar med allt jag behöver för mina 6 nätter så jag slipper släpa sen) så jag kommer iväg till jobbet. Ha en bra kväll ni som är ledig!

Av Jess - 3 juli 2015 11:43

Oj, vilken underbar värme det är nu tycker jag. Dock har vovvarna och katterna det lite jobbigt och dem ligger utspridda runt om här hemma och sover. Har kyltorn eller fläkt i alla rummen så de blir lite svalkade. Har varit på kpis idag och kollat in rean lite, jag köpte 3 linnen, 1 svart, 1 vitt och 1 lila. Köpte även ett par jeansshorts, en vit ärmlös skjorta samt en svart , blev även 2 par svarta 3/4 leggins och ett par sommarskor. Jag gillar verkligen inte att handla kläder, tyckte det tog en hel evighet att hitta det jag hittade och jag var påväg att ge upp, men nu kan jag njuta av resten av sommaren iaf. Har just ätit lite soppa och en smörgås till lunch,ska ta och lägga mig ett tag och försöka sova lite så jag är någorlunda i skallen när jag ska jobba inatt.

Ha en nderbar dag i värmen och kom ihåg att fylla på med vätska, inte bara vatten man behöver salt och socker också i lagom dos.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards