Alla inlägg den 24 juli 2015

Av Jess - 24 juli 2015 13:26

Idag bör man inte reta mig kan jag meddela, har sovit så fruktansvärt dålig en hel vecka samt att både det ena och det andra har strulat de senaste dagarna. Droppen blev dock idag när jag skulle bli avbytt , trodde i min enfald att jag skulle komma iväg i tid fast jag borde lärt mig att det inte blir så dessa gånger. Jaja, sent om sides kom jag iväg och iväg till HC för att ta stygnet sen hem, tittade nån minut på F1 träningen sen kastade jag mig i säng.... spenderade 2 timmar i sängen innan jag gav upp. Tur jag har musiken och mina vovvar annars skulle jag nog gå bärsärk...... nä nu MASSOR med KAFFE , treo och musik så kanske jag nästan kan komma i närheten av vad det skall vara att vara en människa eller nåt liknande.

 

Måste bara lägga in bilder på min ena gobit som känner att nåt är fel.

     

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards