Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Jess - 14 juli 2015 09:30

God förmiddag!

Maken jobbar, jag har städdag här hemma, Diddi ska luncha med sin kontaktperson och Nanna kommer hem. Ninna kom hem från sin resa igår så nu är alla flickor hemma så jag kan vara lugn, ja jag är en hönsmamma jag vet   .

Solen visar sig men jag tycker det kunde bli liiite varmare men är glad att det inte regnar. 

Igår var jag och maken till ldl och handlade frukt och grönsaker, tycker att de har bättre kvalite samt bättre pris på grönsaker och frukt. Så idag ska jag göra en vegetarisk lasange och så blir det eventuellt en en pytt på champinjoner,potatis och lite grönskaker. 

Lucky har börjat skälla på nästan allt vilket är väldigt drygt, jag kan tänka mig att grannarna snart lessnar. Vette sjutton hur jag ska få honom att lägga av, har provat olika saker men det verkar bara trigga till ännu mer skällande. Har du nå tips så dela gärna med dig, för han kan inte fortsätta för då får vi väl snart klagomål. En nackdel med att bo i lägenhet är just att man riskerar att störa grannarna. Dock har vi grannar som tror att dem tydligen gör som de vill just med att kunna låta hur mycket som helst oavsett tid på dygnet.

Nej, nu dags att skifta i tvättmaskinen och sedan fortsätta med städningen så det blir klart idag (hoppas jag för det är en HEL del att göra)

 

Ha en bra dag alla som kikar in

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards