Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Jess - 17 juli 2015 07:13

Så var min lediga vecka över för denna gång och nu blir det sex nätter igen då. 

Var till lökaren igår med knölen i örsnibben och fick en ny tid idag då dem ska öppna och ta bort den. Jag hade en likadan knöl i andra örsnibben som dem tog bort för ca 20 år sedan. Jag hoppas att inte mina örhängeshål blir förstörda nu då knölen är STOR, den sitter inte vid hålen men är svullen så jag inte kan ha nå örhängen i. 

Luckys mage har kurkat ur igen och det är bara att inse att han förmodligen kommer att få äta intestinal hela livet, dyrt , ja men  värt det. Iris har som tur är plåtmage, en enda gång har hennes mage kurkat ur sen jag fick hem henne och då var ALLA djuren dåliga i magen så jag antar att dem hade magsjuka då. Så stackars Lucky får duscha rumpan varje gång vi varit ut, det är inte alltid kul att ha LÅNGHÅRIGA vovvar, men det är som det är. Ska trimma tassar mm på båda vovvarna idag för dem börjar se hemska ut.

Sen blir det till att fixa golven, blir ju så himla skitigt när det är regn och rusk. Blir väl nån maskin tvätt med, maken får dock fixa middagen för jag tänkte försöka få lite smön efter jag varit till läkaren. 

Nej, nu lite mer kaffe sen slänga upp en av vovvarna på trimbordet och sätta fart. Ha en bra dag gott folk.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards