Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Jess - 6 juli 2015 14:01

Ibland kan man inte låta bli att fundera på hur en del människor tänker och handlar. Nu är det ju som så att jag egentligen inte har med det att göra men kan inte låta bli att föreställa mig det val som en del gör. För mig skulle det INTE vara ett alternativ men det är för mig, för andra kan det vara helt rätt även om det är helt galet i min värld. Så nu har jag funderat klart och går vidare   . 

 

Har idag pratat med SJ om ledsagare för ea dottern vid tågbyten, döm av min förvåning när dem skulle fixa allt så JAG kan slappna av. Tack SJ för att ni gör detta möjligt och för att ni hjälper till, för oss alla inblandade betyder detta mer än ord ka beskriva!

 

Har sovit  2,5 timme och är aptrött men inte fanken kan jag sova mer för det. Sen i fredags morse har jag sammanlagt sovit 8-9 timmar och det är alldeles för lite, dels är jag oerhört grinig pga trötthet men även har jag en huvudvärk utan dess like. Detta är som det kommer vara nu fram till dess jag gjort mina två månader på jobbet och det är bara till att gilla läget.  Nej nu mer kaffe och försöka få lite ork att ta itur med tvätt och sånt. Ha en bra dag trots reg och kyla som åter kommit tillbaka!

Av Jess - 6 juli 2015 07:28

God morgon eller nåt sådant. För mig är det snart dags att sluta mitt tredje nattpass så för mig är det snart god natt. Igår blev det 3 timmars sömn och jag är nu himla seg i huvudet samt har ont som F-N i skallen kan jag säga. Har 30 minuter kvar av mitt pass sen ta bussen hem och rasta vovvarna innan jag ska SOVA!!!!! Jag kommer stänga av ljudet på telefonen för jag ska sova tills jag vaknar. 

Igår var jag och mina syskon med familj för att fira mor och fars 40 åriga bröllopsdag samt att mamma fyllde 59 år. De bjöd på grillat och det var så mumsigt.  

Nej jag orkar bara inte skriva nåt mer för jag är sååååååå trött. Ska packa ihop så jag kan dra fortast möjliga när jag blir avbytt. Ha en bra dag gott folk.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards