Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Jess - 4 juli 2015 22:50

Så då var jag åter på plats på jobbet för natt nummer 2 av 6. Blev katastrof med sömnen men lyckades skrapa ihop tre timmar till slut. Har varit väldigt grinig och tvär idag vilket tyvärr min familj råkat få ta, mest min älskade make.

I morgon hoppas jag att jag kan somna direkt när jag kommer hem för på eftermiddagen ska vi iväg och fira mina föräldrar en sväng då dem firar 40 årig bröllopsdag. Jag och maken ligger ”bara” 17 år efter … hehehehe.

Idag var det inte lika varmt vilket var skönt för djuren, jag däremot hade gärna haft lika som igår men man kan inte få allt här i världen.

Att jobba natt och inte sova ordentligt kan ställa till det, inte bara att man är trött utan man blir trögtänkt och virrig. Kan erkänna att jag inte är den smartaste just nu men som tur är går jag på rutin. Vet att jag snart är inne i rutinerna helt igen även om jag kommer vara trött. Nattens näring kommer bestå av keso, tonfisk, kaffe, rostade majs med chili och en energidricka (sockerfri)

Nej, nu ska jag ta lite kaffe och kolla lite och sen vette katten vad jag hittar på för jag glömde tränings prylarna hemma. Jaja, det reder sig. Ha en god natt och sov så sött.

Av Jess - 4 juli 2015 06:01

Gäsp!

Nu börjar jag bli väldans trött har dock 2 timmar kvar att jobba innan jag får åka hem till sängen. Det verkar bli väldigt varmt idag då det är +23 grader utanför  här på jobbet och det är på skuggsidan. Kommer bli kokhett i sovrummet för det vätter mot solsidan så jag får ställa in en fläkt eller nåt om jag ska kunna sova. Trodde att det skulle vara segare att jobba då jag igår var trött men natten har gått himla bra och ganska fort.Trodde jag skulle vara mer ringrostig än jag var eftersom jag knappt jobbat alls på sex månader men det har väl med att göra att jag varit hos samma kund i MÅNGA år så allt sitter i benmärgen.  Men nu har jag 5 nätter kvar att göra så det är zombie varning redan nu då jag misstänker att jag kommer ha svårt att sova som vanligt. Nattens intag av mat mm blev 50g rostade majs med chili på, en hård macka, kaffe, en red bull utan socker sen så provade jag även nåt nytt nämligen protein puddin och NEJ det gick inte då den var otroligt söt iaf. Dumpade efter 3 tsk och det kändes som om jag käkat rent socker trots att det inte är så mycket alls i den så blääää nej det blir det inte igen. Har väl druckit ca 2 liter vatten också då det är kvalmigt i lägenheten jag jobbar i. Nu ska jag ta lite kaffe samt förbereda kaffe till min kollega som byter av mig vid åtta. Ha en bra dag gott folk , kom ihåg att använda solskyddsfaktor samt att dricka mycket vätska ( och då menar jag INTE alkohol)!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards