Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Jess - 9 juli 2015 22:24

God kväll!

Seg som få är jag och det beror på dåligt med sömn men nu gör jag natt 6 av 6 sen så får jag sova på nätterna en hel vecka! 

 

I morgon ska jag vara väckarklocka till Ninna som ska upp kl 4 för hon ska till Sundsvall. Sen på eftermiddagen ska Nanna iväg til Värnamo och hemma blir bara Diddi av barnen, fast Susann och Chris kommer hem från England i morgon. Kommer bli himla konstigt att bara ha ett barn hemma, jag har inte hunnit vänja mig med att ha två hemma än ju. Jaja, barnen växer upp och det är bara att gilla läget. 

På lördag är det den sk släktträffen i mor och fars stuga, även den blir annrolunda då det bara blir jag, maken och Diddi som ska dit från våran familj.

På söndag ska jag ställa ut Iris på en officiell utställning och det är 19 stycken långhåriga collie som deltar, det ska bli spännande men samtidigt nerövst!

 

Sen så har nåt förbenat rikspucko försökt våldta någon här i vår håla, måtte han åka dit. Jag fattar inte varför det ska vara så förbenat mycke våld. Kan man inte hävda sig på annat sätt än att sätta skräck? Jaja, sjuka människor finns det gott om, eller nu va jag inte snäll. Sådana människor är inte sjuka dem är helt enkelt dumma i huvudet. Många tror att våldsverkare är psykiskt sjuka men det är sällan så. Men som sagt jag hoppas han åker dit snabbt så man törs gå ut, jag brukar gå ut med vovvarna sent och har inte brytt mig nämvärt men nu blir man lite stirrig. 

 

Nej lite kaffe och dona lite så natten går fort!

Sov så gott ni som ska sova!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards