Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Jess - 18 juli 2015 17:34

Hade jag vetat hur ont jag skulle få efter ingreppet i örsnibben hade jag valt att sjukskriva mig, men dels vet jag att det inte finns folk som kan jobba samt att det finns smärtstillande. Dock blev det en lång och dryg natt pga smärta i snibben, det känns lite bättre idag. Började läsa en bok på jobbet eftersom jag inte har datorn med mig, blev helt uppslukad av boken så pass att jag tappade bort tiden helt. Det kallar jag en bra bok !

Sovit 3 timmar , alltså som vanligt när jag jobbar! Vette katten vad jag ska göra för att kunna sova mer, jaja det är som det är. Har ställt in kötfärslimpan i ugnen som vi ska ha till middag i morgon, för jag hoppas att jag kan sova liiite mer i morgon samt att vi ska gratta svägerskan som fyller 40 i morgon. 

Är något virrig och seg idag, jag mitt nöt tog inget med mig förutom 1 äpple till jobbet natten som var och det visade sig med toksockerfall, löste det men har nu sett till att ha ordentligt med att äta inför denna natt. Nej nu kaffe och bara vara tills det är dags för nattens pass.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards