Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av Jess - 31 oktober 2015 17:48

Idag är det Samhain och för mig är det en viktig hägtid. Då det bara är jag i familjen som är wiccan så är det bara jag som firar men det är helt ok. Vi är alla olika och det är så vi fungerar i våran familj. Jag hoppas alla haft en bra dag. Skulle ha pluggat men så blev det inte. Har varit iväg med de två äldsta döttrarna så de kunde storhandla och Nanna var med hon också. Jag och maken passade på att handla vi med  men det blev bara lite. Sen så lyckades jag med kosnten att dumpa nå så otroligt, åt fyra döskallar ( godis) och drack några klunkar med juice och det skulle jag INTE ha gjort. Spydde som en galning och mådde apa, somna som en sten efter jag spytt, det är alltid så att jag somnar när jag dumpar kraftigt. Jag kan äta godis om jag äter salta och hårda godisar, jag blir så less att jag inte kommer ihåg hur sjuk jag blir. Men som sagt jag äter inte ofta godis som tur är. Till middag fick barnen pulled chicken och ris, maken hoppade maten och jag åt en matlåda som bestod av vegetarisk gryta. 

Diddi var på halloween fest igår och hade völdigt trevligt. Hon var så fin i sin kostym. 

Nej nu ska jag bara vara till den tråka hockeyn är slut. Ska titta på formel 1 kvalet sen och det ska bli spännande. Ha en bra kväll och var rädd om varandra.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards