Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av Jess - 6 oktober 2015 08:00

God morgon!

Så har det hänt igen! Någon tar av mina inlägg och använder som sitt eget, jag vet att det hänt förr och nu har jag fått nog. Har tagit kontakt med admin här på portalen,tack till dig som påpekade det för mig. Så vad kan man göra? Tja, inte mycket mer än att ta det med admin och hoppas på att det upphör till slut. Jag vet inte vem personen är men vet att personen i andra bloggar tagit av det jag skrivit. Till dig vill jag säga att det är inte ok att ta andras inlägg, vill du dela något jag skrivit så fråga först är du snäll. 

 

Idag är det tvättstuga, pluggning och fortsättning av att rensa ur Diddis rum. Sen måste jag försöka få tid till att baka då Nanna fyller 20 på söndag. 

Hoppas alla får en bra dag och var rädd om varandra.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards