Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av Jess - 14 oktober 2015 13:00

Jag förstår inte varför det ska vara så himla svårt att få ner ord i skrift när det fungerar så bra att få till tankarna i huvudet. Jag kommer vara totalt gråhårig innan jag avslutat min utbildning, det är jag helt säker på. Jag har suttit och pillat med min examination sen i fredags, fått lite feedback av min moster som kollat igenom den. Gjort justeringar och lagt till och tagit bort, flyttat om mm. Maken ska få läsa igenom arbetet sen och jag hoppas att jag får godkänt på detta, även från lärarna! 

Som tur är så är jag mår jag bättre och det verkar som om det blev en kortvarig förkylning, lite feber och nästäppa kvar och något seg annars är jag återställd. Har tittat igenom kommande kurs i utbildningen och jisses va jobb, men det är intressant och väldigt lärorikt. Kommer bli massor med skrivande och LÄSANDE de kommande veckorna samt att jag ska ha min första LIA period mitt i allt, vart den nu blir. Det verkar som om min kommun inte vill ha elever som utbildar sig, hur har de tänkt sig att folk ska få erfarenhet om de inte får någon praktisk utbildning? Och vem vill jobba i en kommun som INTE vill ta emot människor som utbildar sig?Tur det finns grannkommuner som vill ha utbildat folk och ger praktisk utbildning. Vart jag kommer hamna vet jag inte än men det visar sig! 

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe ( bara kopp nummer 2 för dagen) och tagga ner lite innan Diddi kommer hem från skolan. Kvällen kommer bestå av att vara i tvättstugan, roligare kan man ha men någon måste ju se så att kläderna blir rena!

Ha en bra dag och var rädd om varandra!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards