Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av Jess - 17 oktober 2015 12:08

God dag där ute.

Idag är en sådan där dag med en hel del måsten , men det är helt ok. Har en gnocchi gratäng i ugnen, sen ska köttfäslimpan in, ska göra 2 STORA köttfärs piroger innan matlagningen för idag är klar (tror jag ska jag nog säga)sen så ska jag fortsätta röja undan sommar/höst kläder och ta fram varmare, eller rättare sagt se över vad som finns så att man kan komplettera om det behövs. Vantar och halsdukar brukar det behövas vajre år, sen vet jag att iaf jag behöver vinterskor! Sen ska jag gå igenom alla papper jag harsamlat på mig nu när jag pluggar, ska sortera och sätta in dem så jag vet vart jag har allt. Ska även kolla och ta fram matrial för denna kurs så det är klart. 

Ikväll ska jag benne mig ta en öl eller två, fast det ar jag ju tänkt flera helger men inte har det blivit av så vi får väl se hur det blir   . Ha en bra dag alla för nu ska jag fortsätta här hemma!

Var rädda om varandra.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards